10 dagar

Hej!
Igår var de ju lucia, inte dirket lucia stämmning, med det är roligt i alla fall. Vi i teckenspråksgruppen var med i Gullstrands Lucia tåg, det gick bra, det var två omgångar och de gick fort, Fin lucia, tråkigt att första tränan inte mådde så bra med det gick väldigt bra ändå!

Om två dagar är de dax för brölopp, handlade skoran i tisdag, fina svart lack ballerina, svart blommig kläning och röd hatt och väska. Det kommer säckert gå bra, kommer någ att vara lite pisnamt, men skit i den, en ska som är säcker är att jag INTE ska dansa, över min döda kropp haha, fotograf ska jag minsann vara ;D Någon måste ju fota!

Sen om fem dagar ska vi rida med klassen, det ska bli skoj som attan , roligt att de ändå är några mybörjar som vill rida, för de är väldigt roligt, de är avkopplande. Ska bli roligt, hoppa de som rider också tycker de. Amanda kommer för att hjälpa till att göra vid hästar och kaknse rida med! Amanda är du peppad ? ;D

Om 7 dagar så är jag i Lindvallen. Första gången jag ska upp till fjällen och över jul? Hoppas att de blir bra, mamma pappa diesel och jag, blir kaknse lite tråkigt, men pappa fyllar år på annan dag och han vill inte vara hemma så vi ska åka dit.  Ska köra tidigt tidigt på morgonen.
Missar paketleken och allt i skolan, men de går säcker bra ändå!

Sen om tio dagar så har tomten hälsat på, hoppas man får en vit jul i alla fall, vi ska ju ändå vara i Sälen . Kankse riktiga tomten kommer ;D Vem vet!

Skriver säckert en gång innan jag åker!
annars GOD JUL !!!


Julkalenderna LasseMajas Deketivbyrå är bara så söt! Spännade också!

Tack och hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback