MARCUS :D

Jaha, tidigt uppe, Ellen sov här , efersom pappa inte var hemma slapp jag har henne i mitt rum, då kan man sova lite längre,hon hade väckt mamma tjugo i sju, själv blev man väckt vid åtta,. 
Sen var det julkalendern, vet inte riktigt vad jag tycker om den,  barnen gillar den säckert, börjar ju bli lite äldre nu, kankse han växt ifrån ;D

IDOL FINAL igår, grymt bra Marcus är, herregud, vilken härlig upplevelse när han sjöng Fix You, den är bara så bra!! Men Erik är också grymt bra, det var riktigt svårt att bestämma vem man skulle rösta på,. Båda är grymt bra, men Marcus var strået vasare!
Nu ser jag framåt  IDOL 2007, finns det blir stjänor kvar i Sverige, eller alla har redan kommit fram ?

Nu bär de snart av till Lund för att se om man kan hitta klart med alla julklappar, hoppas jag hittar till alla, hade varit skönt att bli klar med de!
Söndag finns man på Landskrona Posten hela dagen, och hjälper barn att pyssla, nu när de är julskylting i stan. Kom om ni har lust!!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback