Min jul!

Min julafton var toppen, massa fina julklappar så det kunde inte vara bättre! :D
Idag är det slappedag, imorgn kaknse rea sen kalas för pappa som fyller år! GRATTIS!

Här är mina julisar!



Min fina nya Friis väska! av mamma och pappa
Min sälkt vill någ att jag flyttar, massa hemgift saker! av typ alla ;)
Ellen har gjort en burk och pepparkakor,vet dock inte om jag vågar smak dom!
Lite mys saker! skorna är mycket skönt!  av Farmor, josse och Disel!
 film och skiva! lyssnar på den nu och det är bra! det är många minne! ;D Av Madde peter ellen och Ing-Britt
Lite bra och ha saker! Av henny
 Mer bra och ha saker och min rosa barbrapappa nykelring! Av Farmor och marie jörgen och josse!
Mitt fina Gucci nykelband som passar till min börs :D ( har dock inte bestämmt om jag ska byta till något annat!) av Mamma pappa och Diesel!
Lite blandat! Beverliy Hills säsong 3 plus godis på morgonen av mam och pap, stumpor av lindis! Supertomten och mer hemgift av sara! och mössa och ljussak i pakteleken hos sara på lilljul! ;D

Pengar, presentkort och trisslott ( dock utan vinst..) Av morfar och Madde peter och Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback