SOMMAR

image15




HEEEJ !

Det var ett tag sedan man skrev här, men det har hänt en del.

- SOMMARLOV, slutade igår och det är sköööönt!
- STUDENT, idag är det student, och om ett år är det jaaag, fredagen det 13 juni 2008
- slutat rida - tyckte inte att det var skoj mer, och det tog mycket tid.
- börjar jobba imorgon - tre veckor sen är det rikigt sommar lov ;D
- SNART GÖTEBORG - vi ska ha skoj töser! :)
- JAG ÄR 18 -  4 juni blev jag de!

Det var kort om de som har hänt och komma skall,

sen är jag klassen sämsta förlorare, det är inte fy skam! jag känner mig stolt! :D

Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Annica

Vi ska ösa o ha skitkul! krogrunder för nästan hela slanten ;)

2007-06-12 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback