Helgen!

Helgen är över och åter till det vardagen! Helgen var bra, i lördags var jag i stan med linda och sara, vi åt på akropolis sen fick vi ett ryck så vi bestämmde oss för att bowla, så vi gjorde det i en timme, sen gick vi tillbaka till akropolis och var där en stund, träffade Sanna och Johanna, det var roligt, pratade med dem en stund sedan tog vi bussen hem till sara, kollade på film och hade trevligt till vid 3 när jonas kom och hämtade linda och jag fick skjuts hem! det var en trevlig lördag!! Igår var jag först på julmarkand på kvarntroget, var inte så stort, men det var lite mysigt. Sedan var jag hos farmor en stund, blev hämtade av madde och begav oss ut till viarp, där det var julbazar, ellen skulle vara med i lucia tåget, hon tände adventsljusen och var dukigt! jag saknar allt det där med att vara i stallet och rida, men man kan inte göra allt här i världen. Sen upp till k-stad igen, idag skulle jag pluggat med har inte riktigt blivit så mycket av de, var och handlade sen bakade jag lussebullar och linda städade! sen var denna dag slut! Imorgon blir det lunch möte med emma, sen till skolan till fyra sen hem och försöka plugga!

Mina fina lussebullar!

Tack och hej!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback