Julafton 2008 :)

Hej!
Igår var som säkert ingen missat julafton! Vakande vid 9 gick upp, på bordet såtd en godistomte och ett packet, där i var det björn gustavssons dvd! Kollade inte på den igår, men får ta och se den en dag! Åkte sen med pappa till kyrkogården och la blommor, sedan till lidl  och sen hem! Sedan vid 14 begav jag mig till sara bytade julklappar med henne, sen hem och göra vid sig så att man var klar till folket kom vid halv fem, hade tv:n på kalle anka, som vanligt:P Gästerna kom och vi åt, vid kvart över sex knackade det på fönstret och där stod tomten, ellen blev lite överraskad, eftersom jag försökt övertala henne att det inte finns någon tomte och att det inte skulle komma någon ,så ellen skulle vara tomte, när detn"riktiga" tomten gått sa ellen att hon skulle köpa glass och kom sedan in som tomte det var jätte roligt, vi delade ut julklappar, det var en del som skulle delas ut. Öppnade presenter, blev väldigt nöjd för min julklappar! Det är bra! Det var 2008 års julafton och den blev lyckad, julmat, jultomte och julklappar är det inte så det ska vara?! 
Bilder från
JULAFTON!!
Mina!!!

Imorgon är det kalas som gäller, pappa fyller år!
God fortsättning!

Tack och hej!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback