NEEEJ!

Hej!
Det var ju Kevin och Robin som skulle vara i final, vad lessen man kan bli i ögon, men men sånt är livet.
Dagen har bestått av tenta, känndes bättre nu är förra gången, så nu återstår det och se om det blir godkänt på denna. Men först är det omtenta på den förra tentan. Efter tentan hem och packa sedan körde vi ner i stan, jag hade beställt ett par stövlar och äntligen hittade jag ett par stövlar som passade mig, så glad man kan bli:D dom ska bli väl använda det vill jag lova!
Imorgon blir det lite shopping med mamma sen middag och lite skit snack i stan med linda och sara, sen lördag lucia firande i viarp eller julmarkand, vi får se! Sen åter till skolan!
Snart jul:D



Tack och hej!
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback