Tentavecka

Hej!
Veckan som hittils gått har ängnas åt att plugga, har tenta på fredag, naturvetenskap tror jag det kallas:P det är i alla fall väldigt tråkigt, kan ju hoppas attman får några fler poäng på denna tentan än den förra!
Trots tentapluggnad har det hunnit med en del, i måndags var jag och Linda på teaterna och kollade när Emma hade dansuppvisning, duktig hon var!
Tisdags var det skolan för att ha 3 timmar seminarium i källkritik, känns som det är de som sitter mest till tentan.
Idag har jag pluggat hela dagen, sen vid 4 tiden åkte jag och Linda ner i stan, kollad på skor, hoppas de kommer til mig, är som andra kund på dem!
Har också varit sjuk i veckan, har haft någon form av maginfluensa sedan i söndag, men sedan i eftermiddags har det känns bra i ingen, det är bra! hatat att vara sjuk, men nu verkar det vara bra!

Åter till tv!

Tack och hej!
Frida

 Emma in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback