2 x grattis!



GRATTIS GRATTIS GRATTIS

till Farmor på 70 års dagen och
kusin Josefin på 18 års dagen ♥

Är förövrigt ledig idag och imorogn, så vi åker inte upp till Kristianstad förren på onsdag morgon, börjar elva då!
Ska senare till Familia med mamma, har fått låna farmors rallybil nu är hon inte är hemma, det är i alla fall ingen bil ag skulle vilja ha! Lite små konsigt att köra! Men det går bättre och bättre för varje gång!

Vad har hänt sedan jag skrev blogg sista? för ungefär 9 månader sedan!
Jo, jag har tagit studnten vilket var en av dom bästa dagarna i mitt liv, fy vad skoj det var, och vad jag saknar BF05a! Vilka underbara människor det är, och vilken tur att man kom i en sådan underbar klass, även om inte allt varit så bra alltid, men mesta delas av tiden har varit!  BF05a ♥

Jag har även tagit steget att flytta hemmifrån och börjar att plugga på högskola! Jag pluggar till Förskolelärare och lärare i grundskolans tidigare år (0-12 år), så nu bor och pluggar jag i Kristianstad, men jag är hemma dom flesta helger vilket är skönt! Måste hem och lämna tvätt och sånt;)
Jag delar en trea med Linda, vilket är bra! skönt att inte bo helt själv och att det blir billigare! Så allt rullar på som vanligt och det är bra!

Det är väl det största som har hänt under dessa månader! Har säkert hänt en massa saker till, men det är inget jag kan komma på nu! Det får jag skriva ner när jag kommer på det!

Ha en bra dag alla!

Tack och hej!
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback