helgen!

Ännu en helg över och julen närmar sig med storm steg! mysigt!
Helgen då ja, i fredags tog jag det bara lugnt och Amanda var jätte snäll och hjälpte mig med en ny header,
http://lundius.blogg.se. Upp tidigt i lördags, körde Ellen till viarp, alltid lika mysigt att vara tillbaka där, saknar det mycket ibland! djuren, atmosfären, lukten, allt! Efter det var det hem och ta cyklen och cykla och låna duchen hos farmor, om bara vårt badrum bild klart någon gång, nu är det inte många veckor kvar,skönt! Sedan var det barnkalas i bowling hallen, lilla söta saga undrade om jag ville komma och katarina sa det var klart att jag skulle komma, vad glad man blir ibland, söta små barn det finns! Bowlade med Fredrik en stud, haha jag är kanske inte den bästa! Katarina var den som skötte kameran och barnen skötte sig själva! Sedan bar det av till lilla myren för att linda hade kalas, vad trevligt, hem vid 11 tiden kollade tv och somande som en stock!
Söndag idag, gick upp kollade tv, pluggade lite läste en 50 sidor, duktig man känner sig ibland, packade sen bar det av till k-stad igen, nere på rätt sida skåne är det mycket snö och i l-a är det inte plogat så det är att köra på hårdpackad snö, gick okej, men ju länge till k-stad vi kom ju bättre blev vägarna bättre och vi kom fram vid kvart i åtta tiden, kollat sista avsnittet av ensamma mamma, och nu får man packa upp sakerna,
Ledig imorgon men måste plugga så man kanske klara nästa tenta!

Tack och hej!
Frida

Nonesommar, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback