julpynt!

Ja, imorgon är det dags för lite jobb, kan alltid vara bra med pengar till jul! Börjar 8 vet inte hur länge vi ska hålla på, blir vi inte klara får vi fortsätta på söndag! Sen på kvällen är det kalas för farmor som fyllad eår någon vecka sedan! På söndag blir det att plugga lite tror jag, sen julskyltning hoppas jag på! Sen upp till K-stad igen, plugga hela veckan tenta på fredag:/ Omtenta nästa fredag, hoppas det går lite bättre denna gång i alla fall! bara att plugga på! sedan är det en individuell skriv uppgift och en i grupp som ska göras innan terminen avslutas den 17 januari, för att sedan gå in i våra inriktningar, språk och skpande, skoj ska det bli!
Veckan har annars rullat på som vanligt. skola plugg ( förlite som vanlig, men man lär väl sig att plugga rätt eller mer sen! ) I onsdags kom mamma, pappa diesel och farmor upp, fick uppstat nya lampor, så vi slipper kärringens lampor, fick även gardiner på mitt rum, och lagning av persien så det går att rulla upp den igen, även julgardien i köket, och linda fick upp hyllor och lampan blev rätt, sedan fick hon ett ryck och möblerade om, tre gången sedan vi flyttade dit:P I år så var det rikigt stro städning, jag putsa alla fönster och vi damma och dammsög, hänge upp adventslampor och julpyntade! fick göra det nu så vi kan ha nytta av det innan vi åker hem för jul och nyår! 



nä, dags att se utröstningen av idol, hoppas att johan åker ut idag, sen är det dags för bingen! 

Tack och hej!
Frida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback