Påsklov

Hej!
Det var ett tag sedan man skrev här, har verken lust eller ork till att för det. Men ibland får man väl ta sig i kragen och skriva lite. Allt rullar på, har börjat på VFU nu, är i Färlöv på en F-2 och trivs bra, glad och roliga barn och trevlig personal! Veckan som kommer nu är det påsklov, skönt ska det bli! :D sen är det 2 veckor vfu kvar, sen närmar sig sommaren med stormsteg! Imorgon ska jag på jobbintervju, tisdag klippa mig och till Ullared på torsdag, vilket jag ser framemot är alltid roligt att åka dit ibland!


Våren har också kommit vilket är jätteskönt och underbart!



Nu är bloggen uppdaterad och jag vet inte när jag har lust och ork till nästa gång, men den som väntar på något gott väntar aldrig förl änge! :D


Tack och hej!
Frida


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?

Om du inte redan gör det dvs.



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv du kommer digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

Postat av: Bea

Härlig blogg du har :)

- Allt bra??

2009-04-06 @ 00:17:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback