Veckorna bara går!

Hej!
Tycker att veckorna bara springer iväg, skolan går bra! Trivs bra på min inriktning, mycket praktiska saker och det tycket jag är roligt! På måndag väntar internat i åhis, med en övernattning. Det ska bli roligt, eller jag hoppas på de! Och förhoppningsviss lära känna klassen lite bättre och det är positivt! Har också fått godkänt på allt i AU1 så nu är det bara inriktningen som gäller och skönt att slippa tänka på det nu!

Igår blev det snabbt bestämt att det skúlle bli bowling i malmö, trotts att allt blev så fort bestämt så blev det lyckat!!

Idag är det en stor dag, nämligen . . . GRATTIS PÅ ETT ÅRS DAGEN KÖRKORTET, MIN BÄSTA VÄN!!

Nu väntar Melodifestivalen, hoppas på bra artister!!


Jag vill vara brun och fin, sommar TACK!


Tack och hej!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback