Ett tag sedan!

Hej!
Det var ett tag sedan man skrev här, vad har då hänt sen sist.. Jag har avslutat min första termin AU1, Det har varit en temin med mycket intryck och nyheter, har fått nya vänner och tagit mig igenom en hel termin, men förhoppningsvis godkänt i allt, har inte fått reda på allt än, men hoppas på det bästa!! Idag började termin 2 och dags för inriktning, Språk och skapande, vilket verkar bli ett helt underbart år! Massa roliga saker ska vi göra, drama, musik, bild, idrott med mera, ska blir super kul och en stor skilland från AU1 där det var teori teori och åter teori! Nya klassen verkar också vara bra, som tur är är där några kvar från AU1 klassen, men ska bli skoj att lära känna nytt folk också!

Veckorna rullar på och det lär det göra hela våren också! Ett tu tre så är det sommar och då är ännu en termin av klarad. Usch, ibland går tiden fort, kanske för fort, men snart är man färdig lärare och ska ut i arbetslivet!

Nä det var all för denna gången, ny termin - nya tag!!



Tack och hej!
Frida


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hjälp mig gärna i färgval på min kamera! Du hittar inlägget i min blogg :) Kram!

Postat av: Dress Like a Princess

21 :) jobbar som ekonomiassistent, men har sagt upp mig och slutar om 2 veckor.. sen ska jag va ledig fram tills dess att jag åker till LA I mars å sen får vi se vad jag hittar på :)

2009-01-19 @ 22:15:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ja tiden går verkligen fort..

2009-01-19 @ 22:28:51
URL: http://demode.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv; okej ;D tack för hjälpen!

2009-01-20 @ 22:08:29
URL: http://lmlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback