Välkommen till världen!

Hej!
Nu har en vecka gått på SPSK och det känns bra och roligt. Har mycket praktiska lektion som är jätte roligt! Ibland känns det inte som man går i skolan ,fast man gör de! Har nästan haft alla lektioner som vi ska ha kommande termin, tror att vi bara har svenska och matten kvar. På musiken har vi börjar lära oss spela gitarr, inte så jätte svårt än så länge men antagligen så kommer det bli så! men det ska bli roligt att lära sig det, är bra sen när man ska ut och jobba. Frågan är bara om man ska köpa en egen gitar, hade varit bra, men känns lönt om jag inte kommer lärar mig spela... På idrotten hade vi massa övningar som är bra sen att ha med barn! Och på bilden gör vi våra egna handdockor, mitt skulle bli ett troll, men ser inte ut som de, så jag får komma på en nu karaktär åt den, ska öva det på draman så förhoppningsvis kommer jag på något bra! Nä språk och skapande verkar vara jätteskoj och snart väntar internatet!! :)

Till rubriken, idag fick Carolin och Mattias en lite flicka, GRATTIS till er,hoppas allt är bra i österrike, hoppas snart man får träffa hela famlijen! Då blir det ju att jag fått ett litet nästkusinsbarn! woho, så skoj med små nya liv!   



 nä nu ska jag kolla klart room raiders!

Tack och hej!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback