Karneval karnevaaaal!

Hej!
Dagarna rullar på och jag jobbar och har mig! Trivs bra på jobbet, mycket att komma in i men nu börjar det likna något!

Karnevalen har också börjat och det är rikigt feststämning i stan och folk är glad och alla har roligt! Var nere idag med Linda, gick runder och titta, sen kommer Sara och Matihas, gick en runda med dom, sen var det dags för dagens headline (som dom så fint döpt det till) TIMBUKTU!! Han började spela vid elva och det var bra! Bra drag med trodde att det skulle vara mer folk det! Men jag tycket det var bra så jag är nöjd!!

Detta blir min ända dag på Karnevalen eftersom jag jobbar kvällar och morrnar sen, vilket är lite tråkigt, men ska ner imorgon innan jag börjar jobbar, sen är det jobba som gäller hela helgen! Istället för att spendera massa pengar på karnevalen så tjänar jag pengar i helgen! Synd bara att jag missar karnevalståget!

Kommentarer
Postat av: annica

jaaa:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback